Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Визначення змісту та рівнів дослідження технічних дисциплін

Шандиба, Олена (2015) Визначення змісту та рівнів дослідження технічних дисциплін. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). pp. 294-299. ISSN 2219-5203

[thumbnail of 51.pdf] Text
51.pdf

Download (6MB)

Abstract

Розглянуто процедуру визначення й обґрунтування змісту технічних дисциплін для забезпечення можливості виконання основних завдань інженерної діяльності. Визначено основні складники технічних наук із загальної теорії техносфери, які становлять зміст відповідних навчальних технічних дисциплін. З’ясовано структуру об’єктів техносфери, що взаємодіють між собою в розумовому, семіотичному та реальному просторах. Наведено схему загальної структури технічних наук – складників теорії техносфери. Показано ієрархічні рівні об’єктів техносфери й відповідні їм навчальні дисципліни. Побудовано нову об’ємну структуру технічних наук і відповідних технічних дисциплін. Визначено рівні дослідження кожного структурного складника цих наук. Уведено градації за ступенем загальності знань про техносферу. Визначено зміст і рівні дослідження технічних дисциплін.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 03 Feb 2016 17:02
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/56

Actions (login required)

View Item
View Item