Воровка, М. І. (2018) До методології історико-педагогічного дослідження: робота з джерелами. Всеукраїнський науково-педагогічний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії». Спеціальний тематичний випуск «Вища освіта у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 2 (6). pp. 113-122.
київ 18.pdf
Download (667kB)
Abstract
У статті розглянуто роботу з джерелами, як неодмінним етапом історикопедагогічного дослідження; визначено можливості герменевтичного підходу в роботі з історико-педагогічними джерелами.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > LA Історія освіти |
| Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
| Depositing User: | Unnamed user with email volikalla64@gmail.com |
| Date Deposited: | 08 Jul 2019 08:33 |
| Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5577 |




