Воровка, Маргарита (2017) Генеза гендерних досліджень в модерній науці (XVII - початок XIX століття). Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (1). pp. 32-36.
Nvmdpu_2017_1_6.pdf
Download (603kB)
Abstract
У статті проаналізовано генезу гендерних досліджень і формування патріархатної традиції в модерній науці. Йдеться
про те, що класична європейська наука започаткувала філософську й наукову рефлексію статевої диференціації суспільства та культури, зробила спроби обґрунтування жіночої суб’єктності, поєднання онтологічних принципів
жіночого / чоловічого, що визначило перенесення
обговорення питання в площину соціальних, культурних, правових та економічних відносин, зумовило осмислення й доведення ідеї рівності чоловіків і жінок, а отже, і рівності їхніх прав, зокрема права
на освіту.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LA Історія освіти |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Depositing User: | Users 20 not found. |
Date Deposited: | 05 Jul 2019 05:55 |
Last Modified: | 06 Oct 2020 11:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5572 |