Александров, Д. В. (2015) Освітянська самосвідомість та імперативи інституту освіти: соціально-філософський аналіз. Versus, 2 (6). pp. 71-76. ISSN 2310-4562
![vers_2015_2_13.pdf [thumbnail of vers_2015_2_13.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
vers_2015_2_13.pdf
Download (422kB)
Abstract
В статті розглядаються з соціально-філософської точки зору особливості оціцнки субєктами освітнього простору сучасного стану вимог та імперавтивів трансформованого та трансформуючогося інситуту освіти, аналізуються новітні риси освітянських відносин, які стали наслідком постійних освітянських реформ.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Divisions: | Факультет суспільно-гуманітарних наук та права > Кафедра соціології та філософії |
Depositing User: | Unnamed user with email philosofia_mdpu@ukr.net |
Date Deposited: | 12 Aug 2019 11:11 |
Last Modified: | 27 Oct 2020 12:24 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5494 |