Александров, Д. В. (2015) Освітянська самосвідомість та імперативи інституту освіти: соціально-філософський аналіз. Versus, 2 (6). pp. 71-76. ISSN 2310-4562
![vers_2015_2_13.pdf [thumbnail of vers_2015_2_13.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
vers_2015_2_13.pdf
Download (422kB)
Abstract
В статті розглядаються з соціально-філософської точки зору особливості оціцнки субєктами освітнього простору сучасного стану вимог та імперавтивів трансформованого та трансформуючогося інситуту освіти, аналізуються новітні риси освітянських відносин, які стали наслідком постійних освітянських реформ.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Divisions: | Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії |
Depositing User: | Users 1586 not found. |
Date Deposited: | 12 Aug 2019 11:11 |
Last Modified: | 27 Oct 2020 12:24 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5494 |