Аносов, І. П. (2014) Інновації в галузі антропологічного контексту освіти. НАУКОВІ ЗАПИСКИ НДУ ім. М. Гоголя. pp. 18-22.
Nzspp_2014_2_5.pdf
Download (235kB)
Abstract
У статті автор ан
алізує антропологічний підхід як теоретико
-
мето
доло
-
гічну основу змісту, технологічних компонентів педагогічних інновацій. Роз
-
кри
ваються такі аспекти означеної проблеми: типи інновацій
у
системі
освіти, методологічні основи інноваційних процесів та їх п
ринципи, ефек
-
тивні методи навчання в межах антропологічної методології, критерії ефек
-
тивності впливу системи освіти на формування особистості, застосування
суб’єкт
-
суб’єктних відносин у навчальному процесі. Автор звертає увагу на
необхідність вивчення су
часних технологій проектування освітніх процесів і
систем.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра анатомії і фізіології людини та тварин |
Depositing User: | Unnamed user with email kafedra-anatomia@ukr.net |
Date Deposited: | 11 Jul 2019 12:43 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5459 |