Сутність понять «творчість» і «майстерність музиканта-виконавця» в контексті діяльнісного підходу

Савлук, І. В. (2018) Сутність понять «творчість» і «майстерність музиканта-виконавця» в контексті діяльнісного підходу. Науковий вісник мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка, 2 (21). pp. 79-85. ISSN 2219-5203

[thumbnail of Педагогика_21 Вырезанный.pdf] Text
Педагогика_21 Вырезанный.pdf

Download (344kB)

Abstract

У статті розкрито дефініцію поняття «майстерність», що в галузі мистецтва є бінарним процесом інтелектуальної діяльності людини, і поняття
«творчість», що є підсумком створення об’єктивно та суб’єктивно нового. Зіставлено зміст цих понять у контексті діяльнісного підходу. Визначено завдання виконавської майстерності та процесу її формування, що в наукових працях характеризуються
не стільки суперечливістю, скільки широтою охоплення досліджуваних питань. Розглянуто підходи до з’ясування сутності такого феномену, як діяльність. Звернено увагу на наявність у дослідженні діяльності аспекту, пов’язаного з розвитком кінетичних здібностей і кінетичної культури особистості.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
M Музика і книги про музику > M Музика
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Depositing User: Users 4401 not found.
Date Deposited: 15 Aug 2019 11:30
Last Modified: 24 Sep 2020 09:15
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5412

Actions (login required)

View Item
View Item