Стотика, Ірина and Власенко, Елеонора and Стотика, Олександр (2015) Реалізація компетентнісного підходу в процесі інструментально виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). pp. 281-286. ISSN 2219-5203
![49.pdf [thumbnail of 49.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
49.pdf
Download (564kB)
Abstract
У статті розглядаються особливості реалізації компетентнісного підходу в процесі викладання дисциплін музично-виконавського циклу в загальній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва. Розмежовано зміст понять «компетенція» і «компетентність». Ґрунтуючись на розумінні компетентності як якісного результату освітнього процесу, розкрито особливості компетентнісного підходу та його практичне спрямування. Висвітлено складники й різновиди компетенцій відповідно до державного стандарту педагогічної освіти. Акцентується увага на важливій ролі освітнього простору вищого навчального закладу у формуванні компетенцій. Наголошується на творчому характері інструментально-виконавської підготовки й окреслюється перспектива подальшого розвитку компетенцій майбутніх фахівців.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) M Музика і книги про музику > MT Музичні вказівки і вивчення |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 03 Feb 2016 17:02 |
Last Modified: | 05 Oct 2020 09:22 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/54 |