Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Особливості функціонування абстрактної лексики в сучасних художніх творах для дітей

Сіроштан, Т. В. and Атаманюк, М. В. (2017) Особливості функціонування абстрактної лексики в сучасних художніх творах для дітей. Мова. Свідомість. Концепт (7). pp. 99-103. ISSN 978-617-7055-81-4

[thumbnail of макет_2017-страницы-1-5,99-103.pdf]
Preview
Text
макет_2017-страницы-1-5,99-103.pdf

Download (340kB) | Preview

Abstract

Специфічними ознаками художньої літератури для дітей є простота викладу, стилістична точність і різноманітність, чистота, образність. Безсумнівним є дидактичний характер таких творів, що становлять неодмінну складову виховання дітей. У літературі сучасної доби спостерігаються наявність гострого конфлікту, поглиблений психологізм, висвітлення важливих соціальних проблем, новаторство тем, ідей та образів. Водночас дуже часто помітною є нестача таких моральних категорій, як доброта, чуйність, милосердя, любов, дбайливе ставлення до близьких, повага. Як відомо, дійсність осягається не лише шляхом безпосереднього сприйняття речей і явищ за допомогою органів чуттів, але й опосередковано – через вплив слів на мислення, тому особлива роль у формуванні світогляду дитини належить саме лексиці художніх творів. Важливе значення, зокрема, має абстрактна лексика, яка служить засобом інтелектуалізації тексту, сприяє науковому розвитку читачів, розширенню їх знань про навколишнє середовище, допомагає виробити в них позитивні моральні якості тощо.

Item Type: Article
Subjects: P Мова та література > PG Слов'янська група мов. Балтійські мови. Албанські мови і література > Українська мова та література
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра української мови
Depositing User: Users 32 not found.
Date Deposited: 13 Aug 2019 05:58
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5296

Actions (login required)

View Item
View Item