Жейнова, С. С. and Мельникова, Н. (2017) Педагогічні умови розвитку творчої уяви у дітей засобами ігрової художньої діяльності. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка: зб. наук. статей, 1 (18). pp. 81-85.
Жейнова С.С..pdf
Download (342kB) | Preview
Abstract
Творча уява розглядається як вид
уяви, що передбачає самостійне
створення людиною нових образів
та ідей, які можуть втілюватися
в конкретні оригінальні продукти
творчої діяльності. Головним
джерелом розвитку уяви у дітей є
ігрова діяльність. Творчий характер
гри підтверджується тим, що дитина
не копіює життя, а комбінує образи
уявлення, що споріднює гру
з мистецтвом, де дитина
«вибудовує» свою роль у процесі
гри. Художньою називається
діяльність, яка безпосередньо
пов’язана з різними видами
мистецтва. Різновидами художньої
гри є театралізовані ігри, музичні ігри,
ігри, зв'язані з образотворчою
та декоративно-прикладною
практикою, художньо-словесною
творчістю. До педагогічних умов
розвитку творчої уяви дітей
дошкільного віку належать:
збагачення дітей художніми
враженнями; створення предметного
середовища; доброзичливе
ставлення; правильне співвідношення
між різними формами організації'
художньої діяльності дітей; розвиток
художньо-педагогічних здібностей
педагога.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 09 Aug 2019 06:44 |
Last Modified: | 05 Oct 2020 09:26 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5259 |