Мільчевська, Г. С. and Меркулова, Н. В. (2016) Основні наукові підходи до проблеми вивчення феномену соціальної реклами. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітиній школах: зб. наук. пр. (49). pp. 150-156.
Preview
7 Меркулова Н.В._ основні наукові підходи.pdf
Download (186kB) | Preview
Abstract
В статті на основі аналізу наукової літератури конкретизовано поняття
«соціальна реклама», проаналізовано наукові підходи до проблеми вивчення соціальної
реклами. Визначено специфічні відмінні риси понять «соціальна реклама», «агітація»,
«пропаганда». Виокремлено основні завдання та напрями розвитку соціальної реклами.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 09 Aug 2019 06:05 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5240 |