Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Удосконалення маркетингової діяльності на туристичному підприємстві «Angel tur»

Прядко, І. О. and Арсененко, І. А. (2018) Удосконалення маркетингової діяльності на туристичному підприємстві «Angel tur». Актуальні проблеми вітчизняної науки: матеріали наук. конф. студентів та молодих вчених. pp. 104-107.

[thumbnail of Арсененко_2018(2).pdf]
Preview
Text
Арсененко_2018(2).pdf

Download (271kB) | Preview

Abstract

Актуальність планування маркетингової діяльності на туристичному підприємстві визначається тим, що в умовах ринкової конкуренції виробник повинен бути інформаційно забезпечений, уміти аналізувати ринкову ситуацію, зіставляти і планувати свою діяльність з конкурентами, розробляти заходи щодо її вдосконалення, тобто володіти теорією і практикою маркетингу з урахуванням особливостей туристичної галузі.

Item Type: Article
Subjects: G Географія, Антропологія, Рекреація > GV Відпочинок > GVT Туризм
Divisions: Природничо-географічний факультет > Кафедра туризму, соціально-економічної географії та краєзнавства
Depositing User: Users 31 not found.
Date Deposited: 09 Aug 2019 10:42
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5221

Actions (login required)

View Item
View Item