Прядко, І. О. and Арсененко, І. А. (2018) Удосконалення маркетингової діяльності на туристичному підприємстві «Angel tur». Актуальні проблеми вітчизняної науки: матеріали наук. конф. студентів та молодих вчених. pp. 104-107.
Preview
Арсененко_2018(2).pdf
Download (271kB) | Preview
Abstract
Актуальність планування маркетингової діяльності на туристичному підприємстві визначається тим, що в умовах ринкової конкуренції виробник повинен бути інформаційно забезпечений, уміти аналізувати ринкову ситуацію, зіставляти і планувати свою діяльність з конкурентами, розробляти заходи щодо її вдосконалення, тобто володіти теорією і практикою маркетингу з урахуванням особливостей туристичної галузі.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | G Географія, Антропологія, Рекреація > GV Відпочинок > GVT Туризм |
Divisions: | Природничо-географічний факультет > Кафедра туризму, соціально-економічної географії та краєзнавства |
Depositing User: | Users 31 not found. |
Date Deposited: | 09 Aug 2019 10:42 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5221 |