Суть, принципи та етапи стратегічного планування на підприємстві

Гурбик, Ю. Ю. and Сальнікова, М. В. and Курган, П. О. (2019) Суть, принципи та етапи стратегічного планування на підприємстві. Економіка та суспільство (20). pp. 173-182. ISSN 2524-0072

[thumbnail of Суть, принципи та етапи стратегічного планування на підприємстві.pdf]
Preview
Text
Суть, принципи та етапи стратегічного планування на підприємстві.pdf

Download (156kB) | Preview

Abstract

У статті досліджено теоретико-методологічні основи стратегічного планування на підприємстві. Проаналізовано поняття «стратегія» та «планування», які утворюють категорію «стратегічне планування». Встановлено, що поширеними серед учених є такі визначення поняття «стратегія», як план, принцип поведінки, позиція,
перспектива, прийом. Виявлено, що в сучасних теоріях, концепціях та підходах науки управління поняття
«планування» передусім розглядається як загальна функція системи менеджменту, яка передує іншим управлінським функціям (таким як організація, мотивація, контроль тощо) й визначає їхню сутність та зміст. Розкрито наявні теоретичні підходи закордонних і вітчизняних учених стосовно розуміння та тлумачення поняття
«стратегічне планування», які показують, що ця наукова дефініція має різні трактування – це процес (безперервний, системний, адаптивний, управлінський), набір дій і рішень, довготривала програма, планова робота
тощо. Розглянуто принципи та класифікації етапів стратегічного планування на підприємстві.

Item Type: Article
Subjects: H Суспільні науки > HC Економічна історія і становище
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу
Depositing User: Users 24 not found.
Date Deposited: 08 Aug 2019 11:14
Last Modified: 27 Jan 2020 09:01
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5209

Actions (login required)

View Item
View Item