Гурбик, Ю. Ю. and Сальнікова, М. В. and Курган, П. О. (2019) Суть, принципи та етапи стратегічного планування на підприємстві. Економіка та суспільство (20). pp. 173-182. ISSN 2524-0072
Суть, принципи та етапи стратегічного планування на підприємстві.pdf
Download (156kB) | Preview
Abstract
У статті досліджено теоретико-методологічні основи стратегічного планування на підприємстві. Проаналізовано поняття «стратегія» та «планування», які утворюють категорію «стратегічне планування». Встановлено, що поширеними серед учених є такі визначення поняття «стратегія», як план, принцип поведінки, позиція,
перспектива, прийом. Виявлено, що в сучасних теоріях, концепціях та підходах науки управління поняття
«планування» передусім розглядається як загальна функція системи менеджменту, яка передує іншим управлінським функціям (таким як організація, мотивація, контроль тощо) й визначає їхню сутність та зміст. Розкрито наявні теоретичні підходи закордонних і вітчизняних учених стосовно розуміння та тлумачення поняття
«стратегічне планування», які показують, що ця наукова дефініція має різні трактування – це процес (безперервний, системний, адаптивний, управлінський), набір дій і рішень, довготривала програма, планова робота
тощо. Розглянуто принципи та класифікації етапів стратегічного планування на підприємстві.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Суспільні науки > HC Економічна історія і становище |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу |
Depositing User: | Users 24 not found. |
Date Deposited: | 08 Aug 2019 11:14 |
Last Modified: | 27 Jan 2020 09:01 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5209 |