Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Формування вчителем екологічної відповідальності учнів при вивченні фізики

Сюсюкан, Ю. М. and Альошина, А. С. (2019) Формування вчителем екологічної відповідальності учнів при вивченні фізики. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю. pp. 239-244. ISSN 978-617-7566-80-8

[thumbnail of сю.pdf]
Preview
Text
сю.pdf

Download (424kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто зміст екологічних знань у курсі фізики,
які згруповано в три розділи: методи освоєння і використання чистих джерел
енергії та принципи організації чистих виробництв; раціональне
використання природних ресурсів; принципи дії захисних споруд. Розглянуто
принципи відбору вчителем екологічного матеріалу та його роль у
формуванні екологічної відповідальності. Вказано на необхідність аналізу
вчителем Нової української школи екологічних проблем сучасності в курсі
фізики, який дозволяє осмислити екологічні проблеми і перспективи
розвитку людства. Обгрунтовано формування екологічної відповідальності в
учнів вчителем фізики через принципові положення.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики
Depositing User: Users 25 not found.
Date Deposited: 07 Aug 2019 09:14
Last Modified: 02 Oct 2019 05:50
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5198

Actions (login required)

View Item
View Item