Сюсюкан, Ю. М. and Альошина, А. С. (2019) Формування вчителем екологічної відповідальності учнів при вивченні фізики. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю. pp. 239-244. ISSN 978-617-7566-80-8
сю.pdf
Download (424kB) | Preview
Abstract
У статті розглянуто зміст екологічних знань у курсі фізики,
які згруповано в три розділи: методи освоєння і використання чистих джерел
енергії та принципи організації чистих виробництв; раціональне
використання природних ресурсів; принципи дії захисних споруд. Розглянуто
принципи відбору вчителем екологічного матеріалу та його роль у
формуванні екологічної відповідальності. Вказано на необхідність аналізу
вчителем Нової української школи екологічних проблем сучасності в курсі
фізики, який дозволяє осмислити екологічні проблеми і перспективи
розвитку людства. Обгрунтовано формування екологічної відповідальності в
учнів вчителем фізики через принципові положення.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики |
Depositing User: | Users 25 not found. |
Date Deposited: | 07 Aug 2019 09:14 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:50 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5198 |