Стрілець, О. В. and Карпенко, О. Г. (2019) Задачі з екологічним змістом як засіб формування екологічної культури під час навчання математиці. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю. pp. 249-254. ISSN 978-617-7566-80-8
ст.pdf
Download (429kB) | Preview
Abstract
У статті розглянуто поняття прикладної задачі на прикладі
задач екологічного спрямував. Обґрунтовано, основний засіб реалізації
принципу регіональності в навчанні математики - це навчання учнів вмінню
розв’язувати задачі з екологічним змістом. Вказано на такі функції задач з
екологічним змістом: інформативна, оцінна і регулятивна. Наведено приклад
задачі з регулятивною функцією.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики |
Depositing User: | Users 25 not found. |
Date Deposited: | 06 Aug 2019 08:35 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:50 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5193 |