Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Теоретичні засади культурно-історичної складової шкільної математичної освіти

Муртазієв, Е. Г. (2014) Теоретичні засади культурно-історичної складової шкільної математичної освіти. Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 5 (39). pp. 88-97.

[thumbnail of pednauk_2014_5_13.pdf]
Preview
Text
pednauk_2014_5_13.pdf

Download (308kB) | Preview

Abstract

У статті з’ясовано теоретичні засади культурно-історичної складової сучасної математичної освіти. Трактується поняття освітньої парадигми з боку філософії та педагогіки. Здійснено класифікацію освітніх парадигм. Висвітлено особливості гуманізації та гуманітаризації освіти. Схарактеризовано складові культурно-історичної компоненти математичної освіти. Зроблено аналіз підручників шкільного курсу математики, який чітко показує рівень застосування культурно-історичної компоненти в даний час. Уточнено компоненти, змістовні складові й цілі культурно-історичної складової, зроблено огляд літератури, запропоновано аналіз рівня застосування в навчальному процесі з математики культурно-історичної складової математичної освіти.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики
Depositing User: Users 25 not found.
Date Deposited: 06 Aug 2019 08:35
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5190

Actions (login required)

View Item
View Item