Муртазієв, Е. Г. (2014) Теоретичні засади культурно-історичної складової шкільної математичної освіти. Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 5 (39). pp. 88-97.
pednauk_2014_5_13.pdf
Download (308kB) | Preview
Abstract
У статті з’ясовано теоретичні засади культурно-історичної складової сучасної математичної освіти. Трактується поняття освітньої парадигми з боку філософії та педагогіки. Здійснено класифікацію освітніх парадигм. Висвітлено особливості гуманізації та гуманітаризації освіти. Схарактеризовано складові культурно-історичної компоненти математичної освіти. Зроблено аналіз підручників шкільного курсу математики, який чітко показує рівень застосування культурно-історичної компоненти в даний час. Уточнено компоненти, змістовні складові й цілі культурно-історичної складової, зроблено огляд літератури, запропоновано аналіз рівня застосування в навчальному процесі з математики культурно-історичної складової математичної освіти.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики |
Depositing User: | Users 25 not found. |
Date Deposited: | 06 Aug 2019 08:35 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5190 |