Марченко, О. А. and Курган, П. О. (2018) Інноваційні підходи удосконалення регіонального розвитку галузі туризму. Україна майбутнього: перспективи інтеграції та інноваційного розвитку, 12-14 верес. 218 р.. pp. 43-44.
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ УДОСКОНАЛЕННЯ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ГАЛУЗІ ТУРИЗМУ-43-44.pdf
Download (641kB)
Abstract
Впровадження інноваційних, зокрема нових інформаційних технологій у діяльність туристичних підприємств–це необхідна передумова не тільки їх розвитку та створення нових місць туристичного призначення, але й нормального існування та реалізації туристичного продукту. Туристичний продукт розробляється, пропонується, замовляється, продається у т. ч. у вигляді інформації, тобто купуються права на туристичні послуги. При цьому важливим є об’єктивність інформації, легкість доступу і оперативність її отримання, повнота, наочність, можливість інтерактивного оформлення замовлень і оплати послуг. Сучасні інформаційні мережі та системи дозволяють ефективно реалізовувати такі функціональні напрями діяльності галузі туризму та гостинності: довідкова діяльність; реклама туристичних можливостей; маркетинг послуг і турпродукту; замовлення і продаж турпродукту і послуг; моніторинг, аналіз та планування туристичної діяльності; розробка турпродукту; автоматизація роботи суб’єктів туристичної діяльності.[1, c. 38] В Україні впровадження нових інформаційних технологій значно відстає від рівня розвинутих країн світу (а саме ці країни є найбільшими замовниками туристських послуг), а також від рівня країн Східної Європи, Азії.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | G Географія, Антропологія, Рекреація > GV Відпочинок > GVT Туризм |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу |
Depositing User: | Unnamed user with email dmamdpu@gmail.com |
Date Deposited: | 08 Aug 2019 09:51 |
Last Modified: | 27 Jan 2020 09:19 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5152 |