Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Маркетинг як інструмент ефективної діяльності підприємства

Петренко, В. А. and Етніс, В. Ю. (2018) Маркетинг як інструмент ефективної діяльності підприємства. Україна майбутнього: перспективи інтеграції та інноваційного розвитку, 12-14 верес. 2018 р.. pp. 53-55.

[thumbnail of Україна майбутнього 2018-54-56 (1).pdf] Text
Україна майбутнього 2018-54-56 (1).pdf

Download (654kB)

Abstract

Реформа системи освіти в країні значно збільшила академічну, організаційну, фінансову і кадрову автономію всіх закладів освіти. Заклади освіти як суб’єкти господарювання за погодженням із засновниками отримали право набувати не тільки статусу бюджетної установи, але і статусу неприбуткового або прибуткового закладу освіти. Нові статуси закладів підвищують їх фінансову автономію і надають право самостійно розпоряджатися позабюджетними надходженнями.

Item Type: Article
Subjects: H Суспільні науки > HC Економічна історія і становище
H Суспільні науки > HG Фінанси
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра управління та адміністрування
Depositing User: Unnamed user with email dmamdpu@gmail.com
Date Deposited: 08 Aug 2019 06:01
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5143

Actions (login required)

View Item
View Item