Рибалко, Н. М. (2018) Дидактичний принцип системності в організації навчання іноземних мов у вітчизняній гімназійній освіті(кінець ХІХ-початок ХХ століття). Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (2 (19)). pp. 36-47.
Рибалко_Наталія_стаття_2018-конвертирован.pdf
Download (356kB) | Preview
Abstract
Анотація. У статті розкривається проблема реалізації дидактичного принципу системності в організації навчання іноземних мов у вітчизняній гімназійній освіті (кінець ХІХ століття – початок ХХ століття). Автор аналізує навчальні плани, наводить їх фрагменти, де здійснено розподіл годин на вивчення давніх та нових іноземних мов. У статті наведено дані про дискусії, що стосувалися вивчення іноземних мов, наведено ключові постанови та програмні вимоги, згідно із якими здійснювалися реформи у організації навчання іноземним мовам у гімназійній освіті у період, що досліджується. Автор розкриває основні положення, що стосувалися правил проведення екзаменів у гімназіях, наголошує на складнощах навчання іноземним мовам у кінці ХІХ століття – початку ХХ століття. На підставі аналізу історичних матеріалів у статті доводиться, що реалізація дидактичного принципу системності у викладанні іноземних мов у даному періоді представлено тріадою: «планування – організація − контроль».
Ключові слова: навчання іноземних мов, гімназійна освіта, учнівська молодь.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра іноземних мов > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email inmova@mail.ru |
Date Deposited: | 08 Aug 2019 07:02 |
Last Modified: | 24 Sep 2020 09:10 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5090 |