Кобильнік, Лілія (2013) Формування у студентів настанови до самоактуалізації як чинника гармонізації освітнього середовища особистості. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). pp. 163-168. ISSN 2219-5203
![618-1.pdf [thumbnail of 618-1.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
618-1.pdf
Download (232kB)
Abstract
У статті розглянуто погляди психологів гуманістичного напряму на проблему психічного здоров’я, а також розуміння психологами поняття «настанова». З’ясовано особливості усвідомлення майбутніми психологами та педагогами значення, сутності та специфіки процесу самоактуалізації власної особистості в навчальній і професійній діяльності. Проведено самооцінку якостей самоактуалізованої особистості студентів-психологів і студентів-педагогів. Проаналізовано формування настанов на самоактуалізацію особистості як чинника гармонізації освітнього середовища студентів вишу. Намічено шляхи подальшого вивчення теми на основі отриманих результатів.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 21 Mar 2016 19:44 |
Last Modified: | 26 Oct 2021 21:36 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/506 |