Єжова, Ольга (2013) Теоретичні підходи до визначення превентивного виховного середовища. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). pp. 153-158. ISSN 2219-5203
616-1.pdf
Download (224kB)
Abstract
У статті розглянуто теоретичні підходи до визначення превентивного виховного середовища. Показано, що превентивне виховне середовище супідрядне щодо виховного середовища й частково збігається з освітнім. Превентивне виховне середовище визначено як упорядкована цілісна сукупність організаційно-педагогічних умов, взаємодія та інтеграція яких запобігає негативним впливам соціуму, сприяє виробленню ціннісного ставлення до себе, природи й суспільства, допомагає розкриттю внутрішнього потенціалу й самореалізації особистості. Виокремлено такі рівні превентивного виховного середовища, як: превентивне виховне середовище навчального закладу, превентивне виховне середовище ближнього оточення, превентивне виховне середовище населеного пункту, превентивне виховне середовище держави.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 21 Mar 2016 19:44 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/504 |