Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Контент-аналітичний метод визначення пізнавальної самостійності

Максимов, О. С. and Дюжикова, Ю. Ю. (2014) Контент-аналітичний метод визначення пізнавальної самостійності. Імідж сучасного педагога (2). pp. 29-32. ISSN 2221-6316

[thumbnail of Имидж сучасного педагога.pdf]
Preview
Text
Имидж сучасного педагога.pdf

Download (7MB) | Preview

Abstract

Наведені різні погляди вчених у досліджені природи пізнавальної самостійності учнів у навчанні і на підставі контент-аналізу визначена дефініція психолого-педагогічного поняття "пізнавальна самостійність"

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LA Історія освіти
Divisions: Хіміко-біологічний факультет > Кафедра органічної і біологічної хімії > Фахові видання
Depositing User: Users 4437 not found.
Date Deposited: 06 Aug 2019 14:00
Last Modified: 09 Dec 2020 08:59
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5011

Actions (login required)

View Item
View Item