Федчиняк, Артур (2013) Особливості вивчення історії повсякденності у шкільній історичній освіті. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). pp. 130-133. ISSN 2219-5203
612-1.pdf
Download (209kB)
Abstract
У статті аналізується стан проблеми та визначаються особливості вивчення історії повсякденності у шкільних курсах історії в контексті компетентнісного підходу.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
| Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
| Date Deposited: | 21 Mar 2016 19:44 |
| Last Modified: | 02 Oct 2019 05:53 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/499 |




