Брежнєва, С. Б. (2017) Актуалізація педагогічного досвіду впровадження історичних духовних пісень менонітів у сучасний навчально-виховний процес ВНЗ. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах (56-57). pp. 537-545. ISSN ISSN1992-5786
56-57_2017 Брежнєва С.Б..pdf
Download (264kB) | Preview
Abstract
У статті проаналізовано педагогічний досвід упровадження духовних пісень менонітів у сучасний навчально-виховний процес. Актуалізовано педагогічний досвід за етапами. На першому етапі проведено анкетування студентів, організовано пропедевтичні бесіди. На другому - студентам була запропонована експериментальна методика розучування духовних пісень менонітів, які проживали на Півдні України (кінець XVIII - початок XXст.). На третьому етапі запропоновано студентам експериментальної групи виступити у хоровому співі з виконанням духовних пісень менонітів.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BX Християнські конфесії L Освіта > LA Історія освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти M Музика і книги про музику > M Музика |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Depositing User: | Users 4410 not found. |
Date Deposited: | 02 Aug 2019 07:58 |
Last Modified: | 09 Oct 2020 11:45 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4896 |