Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Актуалізація педагогічного досвіду впровадження історичних духовних пісень менонітів у сучасний навчально-виховний процес ВНЗ

Брежнєва, С. Б. (2017) Актуалізація педагогічного досвіду впровадження історичних духовних пісень менонітів у сучасний навчально-виховний процес ВНЗ. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах (56-57). pp. 537-545. ISSN ISSN1992-5786

[thumbnail of 56-57_2017 Брежнєва С.Б..pdf]
Preview
Text
56-57_2017 Брежнєва С.Б..pdf

Download (264kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано педагогічний досвід упровадження духовних пісень менонітів у сучасний навчально-виховний процес. Актуалізовано педагогічний досвід за етапами. На першому етапі проведено анкетування студентів, організовано пропедевтичні бесіди. На другому - студентам була запропонована експериментальна методика розучування духовних пісень менонітів, які проживали на Півдні України (кінець XVIII - початок XXст.). На третьому етапі запропоновано студентам експериментальної групи виступити у хоровому співі з виконанням духовних пісень менонітів.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > BX Християнські конфесії
L Освіта > LA Історія освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
M Музика і книги про музику > M Музика
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Depositing User: Users 4410 not found.
Date Deposited: 02 Aug 2019 07:58
Last Modified: 09 Oct 2020 11:45
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4896

Actions (login required)

View Item
View Item