Troitska, Tamara and Lytvyna, Yulia (2016) Dialogue in language-culture practices: methodological foundations. Versus (1). pp. 83-86. ISSN 2310-4562
vers_2016_1_17.pdf
Download (317kB) | Preview
Abstract
Порушується проблема реалізації діалогу в процесі вивчення мов. Наголошено, що діалог є важливим для пошуку шляхів єднання людей у полікультурному суспільстві. За допомогою дослідницьких методів, способів і засобів осмислення об’єкта й предмета дослідження доведено необхідність діалогізації культурно-освітнього простору людини через усвідомлення й актуалізацію її можливостей у процесі вивчення іноземних мов і взаємодії з представниками інших культур; розкрито зміст напрацювань щодо використання діалогу в мовно-культурних практиках. Обстоюється думка про те, що це дасть змогу більше пізнати й зрозуміти інші культури, а також сформувати середовище для реалізації потенціалу людини.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Divisions: | Факультет суспільно-гуманітарних наук та права > Кафедра соціології та філософії |
Depositing User: | Unnamed user with email philosofia_mdpu@ukr.net |
Date Deposited: | 12 Jun 2019 11:24 |
Last Modified: | 02 Nov 2020 12:25 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4891 |