Троїцька, О. М. (2015) Філософські аспекти діалогізаціїї освіти: контекстуальний вимір становлення культурного простору. Філософські обрії (34). pp. 152-159. ISSN 2075-1443
FiloFilo_2015_34_18.pdf
Download (352kB) | Preview
Abstract
У статті порушується проблема реалізації діалогічності людини в процесі її освітнього зростання. За допомогою дослідницьких
методів, зокрема аналізу, синтезу, інтерпретації й реінтерпретації, теоретичної реконструкції, феноменологічного підходу та інших способів і засобів осмислення об’єкту і предмету дослідження
доведена необхідність діалогізації культурно-освітнього простору
вищої школи, її переведення на філософсько-метафізичний рівень
розуміння; розкрито зміст напрацювань використання діалогу в
евристичному навчанні та розгорнуто його реалізацію в концептуальному полі філософсько-освітньої рефлексії культурно-освітнього простору вищої школи, яка має формувати інноваційну людину.
Ключові слова: діалог, діалогічність, евристичне навчання, інноваційна людина, культурно-освітній простір, метафізична рефлексія, монологізм, праксеологічна культура, філософська рефлексія.
Актуальність дослідження зумовлена гострою потребою в тео
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) B Філософія. Психологія. Релігія > BD Теоретична філософія |
Divisions: | Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії |
Depositing User: | Users 1586 not found. |
Date Deposited: | 02 Aug 2019 16:01 |
Last Modified: | 30 Oct 2020 12:50 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4880 |