Філософські аспекти діалогізаціїї освіти: контекстуальний вимір становлення культурного простору

Троїцька, О. М. (2015) Філософські аспекти діалогізаціїї освіти: контекстуальний вимір становлення культурного простору. Філософські обрії (34). pp. 152-159. ISSN 2075-1443

[thumbnail of FiloFilo_2015_34_18.pdf]
Preview
Text
FiloFilo_2015_34_18.pdf

Download (352kB) | Preview

Abstract

У статті порушується проблема реалізації діалогічності людини в процесі її освітнього зростання. За допомогою дослідницьких
методів, зокрема аналізу, синтезу, інтерпретації й реінтерпретації, теоретичної реконструкції, феноменологічного підходу та інших способів і засобів осмислення об’єкту і предмету дослідження
доведена необхідність діалогізації культурно-освітнього простору
вищої школи, її переведення на філософсько-метафізичний рівень
розуміння; розкрито зміст напрацювань використання діалогу в
евристичному навчанні та розгорнуто його реалізацію в концептуальному полі філософсько-освітньої рефлексії культурно-освітнього простору вищої школи, яка має формувати інноваційну людину.
Ключові слова: діалог, діалогічність, евристичне навчання, інноваційна людина, культурно-освітній простір, метафізична рефлексія, монологізм, праксеологічна культура, філософська рефлексія.
Актуальність дослідження зумовлена гострою потребою в тео

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
B Філософія. Психологія. Релігія > BD Теоретична філософія
Divisions: Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії
Depositing User: Users 1586 not found.
Date Deposited: 02 Aug 2019 16:01
Last Modified: 30 Oct 2020 12:50
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4880

Actions (login required)

View Item
View Item