Воровка, М. І. (2018) Джерельна база історико-педагогічного дослідження: поняття та специфіка. Вісник Дніпропетровського університету економіки та права імені Альфреда Нобеля. Серія: «Педагогіка і психологія». Педагогічні науки. (2). pp. 13-17. ISSN 2522-4115
Preview
Текст.pdf
Download (31MB) | Preview
Abstract
Розкрито підходи до сутності поняття «історичне джерело», проаналізовано специфіку та виявлено загальні особливості історико-педагогічних джерел. Запропоновано класифікацію джерел на прикладі джерельної бази дослідження теорії і практики гендерної культури студентів вищих навчальних закладів України в 60-х роках ХХ – на початку ХХІ ст., яка включає: речові, образотворчі, письмові типи джерел.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LA Історія освіти |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Users 20 not found. |
Date Deposited: | 25 Jun 2019 09:30 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4860 |