Ванденко, О. А. (2019) Роль читача у творі Г. де Бройна "Життя Жан-Поля Фрідріха Ріхтера". Science, research, development: monografia pokonferencyjna (15). pp. 44-46.
Ст.1.pdf
Download (160kB) | Preview
Abstract
Сучасні митці слова сподіваються, що читачі зможуть розгадати концеп-цію їх текстів і для того, щоб реалізу-вати цей задум, вони застосовують різні способи ведення діалогу з імпліцитним читачем, своєрідні художні прийоми, спрямовані на читача, вна-слідок чого діалог між автором і читачем простежується протягом цілого твору: пряме або непряме звернення до читача, оповідач ставить питання і сам відповідає на них або, навпаки, автор навмисно залишає питання без відпо-віді, тобто не нав’язує своєї точки зору, даючи можливість читачеві самому розібратися у проблемі, прийом припущення, відкритого тексту, недомовленості та ін.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Мова та література > PT Німецька література |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра германської філології |
Depositing User: | Users 35 not found. |
Date Deposited: | 11 Jun 2019 05:58 |
Last Modified: | 31 Jan 2020 11:45 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4850 |