Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Роль читача у творі Г. де Бройна "Життя Жан-Поля Фрідріха Ріхтера"

Ванденко, О. А. (2019) Роль читача у творі Г. де Бройна "Життя Жан-Поля Фрідріха Ріхтера". Science, research, development: monografia pokonferencyjna (15). pp. 44-46.

[thumbnail of Ст.1.pdf]
Preview
Text
Ст.1.pdf

Download (160kB) | Preview

Abstract

Сучасні митці слова сподіваються, що читачі зможуть розгадати концеп-цію їх текстів і для того, щоб реалізу-вати цей задум, вони застосовують різні способи ведення діалогу з імпліцитним читачем, своєрідні художні прийоми, спрямовані на читача, вна-слідок чого діалог між автором і читачем простежується протягом цілого твору: пряме або непряме звернення до читача, оповідач ставить питання і сам відповідає на них або, навпаки, автор навмисно залишає питання без відпо-віді, тобто не нав’язує своєї точки зору, даючи можливість читачеві самому розібратися у проблемі, прийом припущення, відкритого тексту, недомовленості та ін.

Item Type: Article
Subjects: P Мова та література > PT Німецька література
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра германської філології
Depositing User: Users 35 not found.
Date Deposited: 11 Jun 2019 05:58
Last Modified: 31 Jan 2020 11:45
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4850

Actions (login required)

View Item
View Item