Хижна, Ольга (2013) Андрагогічний аспект розвитку художньої освіти в Україні. Versus (1). pp. 39-44. ISSN 2310-4562
![648-1201-1-SM.pdf [thumbnail of 648-1201-1-SM.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
648-1201-1-SM.pdf
Download (502kB)
Abstract
Андрагогічний аспект розвитку художньої освіти в Україні розглядається в контексті теоретичного переосмислення освітнього процесу в педагогічному університеті у зв’язку зі зміною освітньої парадигми. Орієнтація не на оцінку, а на вміння самостійно здобувати інформацію, осмислювати, перероблювати та узагальнювати її визначається одним із головних критеріїв якості професійного навчання майбутніх фахівців. Використання рефлексивно-інноваційних методів, особливість яких полягає у принциповій інноваційній відкритості, творчому розумінні кожного педагогічного завдання, розглядається як передумова формування інноваційної поведінки майбутнього вчителя музики.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 18 Mar 2016 18:47 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:53 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/485 |