Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Андрагогічний аспект розвитку художньої освіти в Україні

Хижна, Ольга (2013) Андрагогічний аспект розвитку художньої освіти в Україні. Versus (1). pp. 39-44. ISSN 2310-4562

[thumbnail of 648-1201-1-SM.pdf] Text
648-1201-1-SM.pdf

Download (502kB)

Abstract

Андрагогічний аспект розвитку художньої освіти в Україні розглядається в контексті теоретичного переосмислення освітнього процесу в педагогічному університеті у зв’язку зі зміною освітньої парадигми. Орієнтація не на оцінку, а на вміння самостійно здобувати інформацію, осмислювати, перероблювати та узагальнювати її визначається одним із головних критеріїв якості професійного навчання майбутніх фахівців. Використання рефлексивно-інноваційних методів, особливість яких полягає у принциповій інноваційній відкритості, творчому розумінні кожного педагогічного завдання, розглядається як передумова формування інноваційної поведінки майбутнього вчителя музики.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 18 Mar 2016 18:47
Last Modified: 02 Oct 2019 05:53
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/485

Actions (login required)

View Item
View Item