Яланська, Світлана (2013) Психолого-дидактосервіс як умова розвитку особистості з природничонауковим мисленням. Versus (1). pp. 24-29. ISSN 2310-4562
![645-1195-1-SM.pdf [thumbnail of 645-1195-1-SM.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
645-1195-1-SM.pdf
Download (504kB)
Abstract
Однією з вимог реформування сучасної природничонаукової освіти є підвищення творчого потенціалу навчання, що передбачає високий рівень природничонаукового пізнання, зумовлений дискурсивно-логічним осмисленням, інтуїтивним осягненням природної дійсності, її взаємозв’язку з суспільством. Систематизація знань про природу повинна йти дедуктивно-індуктивним шляхом: від фактів до спостережень через емпіричні залежності до специфічних законів і їх систем, постійно спираючись на знання про фундаментальні закономірності природи. Мета статті полягає у психолого-педагогічному аналізі проблеми розвитку особистості з природничонауковим мисленням, визначенні основних шляхів її розв’язання в загальноосвітніх та вищих навчальних закладах.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 18 Mar 2016 18:47 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/482 |