Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Психолого-дидактосервіс як умова розвитку особистості з природничонауковим мисленням

Яланська, Світлана (2013) Психолого-дидактосервіс як умова розвитку особистості з природничонауковим мисленням. Versus (1). pp. 24-29. ISSN 2310-4562

[thumbnail of 645-1195-1-SM.pdf] Text
645-1195-1-SM.pdf

Download (504kB)

Abstract

Однією з вимог реформування сучасної природничонаукової освіти є підвищення творчого потенціалу навчання, що передбачає високий рівень природничонаукового пізнання, зумовлений дискурсивно-логічним осмисленням, інтуїтивним осягненням природної дійсності, її взаємозв’язку з суспільством. Систематизація знань про природу повинна йти дедуктивно-індуктивним шляхом: від фактів до спостережень через емпіричні залежності до специфічних законів і їх систем, постійно спираючись на знання про фундаментальні закономірності природи. Мета статті полягає у психолого-педагогічному аналізі проблеми розвитку особистості з природничонауковим мисленням, визначенні основних шляхів її розв’язання в загальноосвітніх та вищих навчальних закладах.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 18 Mar 2016 18:47
Last Modified: 02 Oct 2019 05:53
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/482

Actions (login required)

View Item
View Item