Волков, Олександр and Волкова, Віра (2013) Топологія та екзистенціологія педагогічного дискурсу. Versus (1). pp. 17-23. ISSN 2310-4562
644-1193-1-SM.pdf
Download (711kB)
Abstract
Розглянуто екзистенціальні аспекти топології педагогічного дискурсу, який тлумачиться як сукупність місць у просторі влади. Встановлено, що місце розташування продукує характер присутності, визначає здійснення, а саме –, ставлення до себе та навчання, виявлення мети й завдань, характеру їх досягнення, рівня успішності в діяльності. З’ясовано значення використання оцінки для встановлення місця розташування в педагогічному дискурсі, розкрито характер об’єктивування. Показано своєрідність логіки існування як слідування нормам, що здійснюються залежно від розташування у просторі дискурсу. Визначено негативну роль інституціалізації оцінки знань, її значення для виникнення відчуження від освіти та деякі способи його подолання.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 18 Mar 2016 18:47 |
Last Modified: | 04 Nov 2020 08:26 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/481 |