Колоніна, Л. Г. (2015) Творча самореалізація особистості як чинник самовдосконалості майбутніх викладачів музичного мистецтва. Мистецька освіта: історія, сьогодення, перспективи: матеріали Міжнар. наук. конф., 29-30 жовт. 2015 р.. pp. 48-52.
Мелик 2015 тезы.pdf
Download (244kB) | Preview
Abstract
Аналіз наукових досліджень з проблеми професійного
саморозвитку дає можливість констатувати, що це педагогічне явище є багатогранним і комплексним, яке відбувається в умовах навчальної діяльності, регламентується системою вимог з боку викладачів,
навчальних програм, специфіки предмета професійної діяльності. Це явище потребує підвищення суб’єктного компоненту особистості майбутніх викладачів у процесі їх професійного само розвитку. У свою чергу професійний саморозвиток майбутніх викладачів виокремлює
ряд суттєвих ознак цього феномену.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4406 not found. |
Date Deposited: | 31 Jul 2019 12:06 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4801 |