Колоніна, Л. Г. (2016) Методологія формування професійних компетенцій концертмейстерської майстерності майбутніх викладачів музичного мистецтва. Pedagogika. Priorytetowe obszary badawcze: od teorii do praktyki: zbior artykulow naukowych konferencji miedzynarodowej naukowo-praktycznej. pp. 97-99.
Польша 2016 тезы.pdf
Download (377kB) | Preview
Abstract
На основі вивчення та аналізу наукових і методичних праць з теорії та практиці концертмейстерської діяльності можна визначити, що в даний час діяльність концертмейстера передбачає не тільки вузькоспрямовану діяльність, тобто музичний супровід занять, але і необхідність тісного взаємозв’язку “концертмейстер-педагог”. Це призводить
до висновку, що концертмейстерський діяльність пов’язана не тільки з безпосереднім виконавством, як музиканта-піаніста, а й має в собі аспект навчально-професійної діяльності. Саме цим визначається і обсяг необхідних концертмейстеру знань, умінь і навичок, зміст цих знань і методи їх передачі, а також розвиток особистісних якостей
концертмейстера. Відмітною рисою вдосконалення майстерності кожного концертмейстера є індивідуальний шлях, який формулюється специфічними особливостями
характеру і особистими претензіями, де обов’язки і способи дій не прописані чітко, залишаючи за фахівцем право їх широкого вибору.
Для того, щоб правильно визначати шляхи формування і вдосконалення майстерності майбутніх концертмейстерів потрібно чітко усвідомлювати сутність професійних компетенцій, актуальних в рамках діяльності концертмейстера.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4406 not found. |
Date Deposited: | 31 Jul 2019 12:08 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4800 |