Колоніна, Л. Г. (2018) Фактор “зрілості” як передумова формування індивідуальної освітньої траєкторії в умовах фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. Педагогіка мистецтва для культурного зростання особистості впродовж життя: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 55-60. ISSN 978-617-7566-48-8
Preview
Мелик 2018 статья.pdf
Download (378kB) | Preview
Abstract
Автор наголошує на виявленні рівня зрілості студента
як одному із важливих факторів для ефективного формування індивідуальної освітньої траєкторії. Виокремлюються основні показники таких видів зрілості як: психічна, соціальна (частково громадська), академічна та особистісна.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4406 not found. |
Date Deposited: | 11 Jun 2019 12:34 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:50 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4796 |