Шаров, С. В. (2009) Диференціація та індивідуалізація самостійної навчальної діяльності майбутніх вчителів. Освіта Донбасу (1). pp. 65-71.
Preview
sharov_2009_65.pdf
Download (499kB) | Preview
Abstract
У статті подано визначення понять «диференціація» та «індивідуалізація» навчання, наведено різні підходи щодо відбору критеріїв до диференціації груп студентів, висвітлено основні умови ефективної диференціації та індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів
Ключові слова: диференціація, самостійна робота, майбутні вчителі
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури |
Depositing User: | Users 33 not found. |
Date Deposited: | 11 Jun 2019 06:54 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:53 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4794 |