Екзистенціальна діалектика педагогічного дискурсу: трансмісія станів існування

Волков, Олександр (2014) Екзистенціальна діалектика педагогічного дискурсу: трансмісія станів існування. VERSUS: науковий часопис (2 (4)). pp. 33-38.

[thumbnail of vers_2014_2_7  Екзистенц діалектика.pdf]
Preview
Text
vers_2014_2_7 Екзистенц діалектика.pdf

Download (475kB) | Preview

Abstract

Розглядається трансмісія моральних станів в аспекті подолання протиріч педагогічного дискурсу. Припускається, що джерелом стійкості існування особистсті є сутність як призначення, реалізація якого можлива лише у певному місці у світі. Виховання трактується як трансляція станів від учителя до учня, при цьому вчитель таким чином формує інтеції існування. Серед них виділяють такі: невіру в свої сили, нездатність долати перешкоди; активну життєву позицію; свавілля, нездатність підкорятися, виконувати свої обов'язки.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: Users 14 not found.
Date Deposited: 25 Jul 2019 11:10
Last Modified: 20 Nov 2019 07:09
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4786

Actions (login required)

View Item
View Item