Волков, Олександр (2014) Екзистенціальна діалектика педагогічного дискурсу: трансмісія станів існування. VERSUS: науковий часопис (2 (4)). pp. 33-38.
Preview
vers_2014_2_7 Екзистенц діалектика.pdf
Download (475kB) | Preview
Abstract
Розглядається трансмісія моральних станів в аспекті подолання протиріч педагогічного дискурсу. Припускається, що джерелом стійкості існування особистсті є сутність як призначення, реалізація якого можлива лише у певному місці у світі. Виховання трактується як трансляція станів від учителя до учня, при цьому вчитель таким чином формує інтеції існування. Серед них виділяють такі: невіру в свої сили, нездатність долати перешкоди; активну життєву позицію; свавілля, нездатність підкорятися, виконувати свої обов'язки.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 25 Jul 2019 11:10 |
Last Modified: | 20 Nov 2019 07:09 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4786 |