Maksymov, Oleksandr and Shevchuk, Tetyana and Arabadzhi, Liliia (2016) Psychological Principles of Forming The Propaedeutic Knowledge of The 4th- 6th form Pupils in Chemistry. EUROPEAN HUMANITIES STUDIES: State and Society (2). pp. 194-208. ISSN 2450-6486
book_mijnar_2016__02-194-208.pdf
Download (1MB) | Preview
Abstract
The urgency of the research.
The psychological science confirms that
one of the factors, influencing the formation level of the 4
th
- 6
th
former’s
knowledge, skill and habits is the peculiarities of their age. The transition
to systematic learning the fundamentals of sciences needs a knowledge
generalization in a certain subject by establishing a connection between
an acquired knowledge and a knowledge in another branch and one’s
life experience .
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра неорганічної хімії та хімічної освіти Хіміко-біологічний факультет > Кафедра неорганічної хімії та хімічної освіти |
Depositing User: | Users 40 not found. |
Date Deposited: | 27 Jun 2019 06:50 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4759 |