Волков, О. Г. (2016) Тотожність і відмінність на вершині педагогічного дискурсу. Роль освіти у формуванні життєвих цінностей молоді : матеріали Регіональній наук.-практ. конф. студ-тів і молодих учених. pp. 51-54.
19-волков о г - укр.pdf
Download (90kB) | Preview
Abstract
Формування особистості в процесі навчання відбувається на основі встановлення тотожності зі зразком досконалості при наявності відмінності. У класичній філософській традиції цей проблеми не існувало, оскільки передбачалося єдність буття і мислення, що втілилося ще в парменідовському положенні «бути і мислити одне і теж».
У некласичної філософії її сформулював Ніцше.У контексті вказаної проблеми у будь-якої педагогічної ситуації виникає вимога обґрунтування використання розуму. Тому стає зрозумілим заява Сократа про те, що «я знаю, що нічого не знаю». Опинитися на вершині дискурсу може тільки той, хто усвідомлює як належне його застосування.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 29 Jul 2019 12:15 |
Last Modified: | 20 Nov 2019 07:09 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4758 |