Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Вплив педагогічного дискурсу на здійснення можливостей вихованців: модус та модальність, сутність та явище, ентилехія та акт

Волков, О. Г. (2016) Вплив педагогічного дискурсу на здійснення можливостей вихованців: модус та модальність, сутність та явище, ентилехія та акт. Людина в умовах соціокультурного простору: духовно-практичний вимір: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 44-47.

[thumbnail of 21-волков 25-04 (1).pdf]
Preview
Text
21-волков 25-04 (1).pdf

Download (162kB) | Preview

Abstract

Педагогічний дискурс веде за собою за допомогою маніфестації вихователя. Сказане ним конструює існування вихованця, тобто що він буде робити, як буде відноситись до себе і світу, відповідно, яким чином зможе реалізувати себе. Результативність дискурсивного впливу пояснюється тим, що розуміння передбачає дію, іншими словами: гносеологічний модус передбачає онтологічний. Відповідно, характер позиціонування вихователя визначає чи будуть реалізовані можливості вихованця.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: Users 14 not found.
Date Deposited: 29 Jul 2019 12:34
Last Modified: 20 Nov 2019 07:09
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4744

Actions (login required)

View Item
View Item