Орлов, Н. and Хімченко , О. (2015) Хімченко О. Соціологічна репрезентація образів чоловіка й жінки в національному медійному просторі. Соціологічні студії. Науково-практичний журнал, 1 (6). pp. 62-67.
![orlov.pdf [thumbnail of orlov.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
orlov.pdf
Download (230kB)
Abstract
Послуговуючись основними концептуальними моделями гендерних стереотипів у рекламі та авторським
емпіричним дослідженням (контент-аналіз телевізійної реклами національного медіапростору («1+1», «ICTV»,
«Новий канал») протягом квітня 2015 р.), визначено, що вона скерована здебільшого в бік жінки як основного
споживача. Серед жіночих гендерних образів переважають моделі бізнес-вумен, домогосподарки та мами, а
чоловічих – моделі бізнесмена й тата.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Суспільні науки > HM Соціологія |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра соціології |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 18 Mar 2016 18:47 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/474 |