Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Хімченко О. Соціологічна репрезентація образів чоловіка й жінки в національному медійному просторі

Орлов, Н. and Хімченко , О. (2015) Хімченко О. Соціологічна репрезентація образів чоловіка й жінки в національному медійному просторі. Соціологічні студії. Науково-практичний журнал, 1 (6). pp. 62-67.

[thumbnail of orlov.pdf] Text
orlov.pdf

Download (230kB)

Abstract

Послуговуючись основними концептуальними моделями гендерних стереотипів у рекламі та авторським
емпіричним дослідженням (контент-аналіз телевізійної реклами національного медіапростору («1+1», «ICTV»,
«Новий канал») протягом квітня 2015 р.), визначено, що вона скерована здебільшого в бік жінки як основного
споживача. Серед жіночих гендерних образів переважають моделі бізнес-вумен, домогосподарки та мами, а
чоловічих – моделі бізнесмена й тата.

Item Type: Article
Subjects: H Суспільні науки > HM Соціологія
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра соціології
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 18 Mar 2016 18:47
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/474

Actions (login required)

View Item
View Item