Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Значення вокального навчання для професійно-особистісного розвитку студентів педагогічних університетів

Василенко, Людмила (2018) Значення вокального навчання для професійно-особистісного розвитку студентів педагогічних університетів. Педагогічна освіта: теорія і практика, 24 (2). pp. 32-38. ISSN 2309-9763

[thumbnail of Pedahohichna-osvita-teoriia-i-praktyka-vypusk-24-Ch.2.pdf]
Preview
Text
Pedahohichna-osvita-teoriia-i-praktyka-vypusk-24-Ch.2.pdf

Download (210kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто вокальне навчання як специфічний за своїми функціями процес, який
відповідає не тільки завданням щодо опанування студентами певних знань, умінь та навичок, а
й спрямований на виховання, розвиток здібностей й особистісних якостей майбутніх фахівців
з урахуванням їх емоційно-чуттєвої та фізичної сфери.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: особистість, вокальна підготовка, фахово-навчальна функція, естетично-виховна функція, рефлексивно-пізнавальна функція, особистісно-розвиваюча функція, ліку- вально-тренувальна функція, мовно-корекційна функція, енергетико-стимулююча функція.
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Depositing User: Users 4404 not found.
Date Deposited: 26 Jul 2019 08:41
Last Modified: 18 Jan 2021 17:03
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4663

Actions (login required)

View Item
View Item