Василенко, Людмила (2018) Значення вокального навчання для професійно-особистісного розвитку студентів педагогічних університетів. Педагогічна освіта: теорія і практика, 24 (2). pp. 32-38. ISSN 2309-9763
Preview
Pedahohichna-osvita-teoriia-i-praktyka-vypusk-24-Ch.2.pdf
Download (210kB) | Preview
Abstract
У статті розглянуто вокальне навчання як специфічний за своїми функціями процес, який
відповідає не тільки завданням щодо опанування студентами певних знань, умінь та навичок, а
й спрямований на виховання, розвиток здібностей й особистісних якостей майбутніх фахівців
з урахуванням їх емоційно-чуттєвої та фізичної сфери.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | особистість, вокальна підготовка, фахово-навчальна функція, естетично-виховна функція, рефлексивно-пізнавальна функція, особистісно-розвиваюча функція, ліку- вально-тренувальна функція, мовно-корекційна функція, енергетико-стимулююча функція. |
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Depositing User: | Users 4404 not found. |
Date Deposited: | 26 Jul 2019 08:41 |
Last Modified: | 18 Jan 2021 17:03 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4663 |