Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Культуротвірна місія української вищої школи в контекстах постнекласичних інтенцій сучасної філософії освіти

Семикин, М. А. (2014) Культуротвірна місія української вищої школи в контекстах постнекласичних інтенцій сучасної філософії освіти. Українознавчий альманах (16). pp. 183-188. ISSN 2520-2626

[thumbnail of Ukralm_2014_16_38.pdf]
Preview
Text
Ukralm_2014_16_38.pdf

Download (424kB) | Preview

Abstract

Досліджуються світоглядно-методологічні чинники розбудови сучасного
культурно-освітнього простору України в контексті потреби «філософізації» сучасної
освіти. Аналізуються проблеми процесу гармонізації українського культурноосвітянського простору шляхом філософського осягнення «смислів» самого знання і
виходу за межі однієї пріоритетної моделі освіти.
Обґрунтовується концептуальна значимість стратегії розгортання цілісного
культурно-освітнього простору в світлі впливів постнекласичної інтенції філософії
освіти як засобу гармонізації освітянського процесу та обумови всебічного розвитку
особистості українського громадянина – носія культури різноманітних типів поведінки
та видів діяльності.

Item Type: Article
Subjects: H Суспільні науки > HM Соціологія
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра соціології > Фахові видання
Depositing User: Users 21 not found.
Date Deposited: 03 Jul 2019 07:23
Last Modified: 29 Jan 2021 17:24
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4625

Actions (login required)

View Item
View Item