Семикин, М. А. (2014) Культуротвірна місія української вищої школи в контекстах постнекласичних інтенцій сучасної філософії освіти. Українознавчий альманах (16). pp. 183-188. ISSN 2520-2626
Ukralm_2014_16_38.pdf
Download (424kB) | Preview
Abstract
Досліджуються світоглядно-методологічні чинники розбудови сучасного
культурно-освітнього простору України в контексті потреби «філософізації» сучасної
освіти. Аналізуються проблеми процесу гармонізації українського культурноосвітянського простору шляхом філософського осягнення «смислів» самого знання і
виходу за межі однієї пріоритетної моделі освіти.
Обґрунтовується концептуальна значимість стратегії розгортання цілісного
культурно-освітнього простору в світлі впливів постнекласичної інтенції філософії
освіти як засобу гармонізації освітянського процесу та обумови всебічного розвитку
особистості українського громадянина – носія культури різноманітних типів поведінки
та видів діяльності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Суспільні науки > HM Соціологія |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра соціології > Фахові видання |
Depositing User: | Users 21 not found. |
Date Deposited: | 03 Jul 2019 07:23 |
Last Modified: | 29 Jan 2021 17:24 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4625 |