Маркунін, Олексій (2015) Теоретичні основи використання інтерактивних технологій у навчальному процесі класичного університету. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). pp. 235-239. ISSN 2219-5203
![41.pdf [thumbnail of 41.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
41.pdf
Download (520kB)
Abstract
У статті розкривається сутність інтерактивних технологій, а також особливості використання їх у навчальному процесі класичного університету під час підготовки майбутніх викладачів іноземних мов. Вивчення психолого-педагогічної літератури, що присвячена проблемі підготовки майбутніх викладачів іноземних мов у класичному університеті, дало змогу виявити чинники й переваги застосування інтерактивного навчання в організації навчального процесу порівняно з традиційним підходом, а також з’ясувати його вплив на становлення особистості студента як суб’єкта. Автор наводить інтерактивні методи з відповідними завданнями й аналізує такі інтерактивні технології навчання, як: парне, фронтальне, у грі й дискусії.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 03 Feb 2016 17:01 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/46 |