Уваркіна, Олена (2013) Пріоритет людини як характерна особливість української національної системи освіти: історико-філософський контекст. Versus (2). pp. 23-28. ISSN 2310-4562
![588-1876-1-PB.pdf [thumbnail of 588-1876-1-PB.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
588-1876-1-PB.pdf
Download (450kB)
Abstract
Розкриваються дослідження ідеї людиномірності вітчизняної освіти в історії української філософсько-педагогічної думки, що постає сенсожиттєвою основою пріоритетів сучасної української національної системи освіти. Процес реалізації людиномірних систем навчання й виховання передбачає теоретичну реконструкцію гуманістичного потенціалу філософської думки попередників, зокрема тих напрацювань, що розкривають суть людського в людині. Висвітлено людиномірний, людиноцентричний зміст української філософії кордоцентризму, що був представлений «філософією серця» Г. Сковороди, духовною філософію П. Юркевича, педагогічною антропологією К. Ушинського, ідеями загальнолюдської освіти М. Пирогова, С. Русової, виховного ідеалу Г. Ващенка та ін.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 17 Mar 2016 15:00 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:53 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/459 |