Василенко, Людмила (2017) Провідні підходи до вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. пр., 2 (23). pp. 19-27. ISSN 2309-9763
Preview
Педагогічна освіта.pdf
Download (227kB) | Preview
Abstract
У статті висвітлюються концептуальні положення вокальної підготовки майбутніх фахів-
ців в умовах музично-педагогічної освіти, які впливають на утворення її багатокомпонентної
будови та відповідають меті та конкретним завданням вокально-педагогічної діяльності
вчителя музичного мистецтва, що, за нашими припущеннями, має забезпечити ефективність
процесів формування особистості студентів з позиції їх професійних компетентностей.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Depositing User: | Users 18 not found. |
Date Deposited: | 07 Jun 2019 06:11 |
Last Modified: | 18 Jan 2021 16:56 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4549 |