Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Альтеративний підхід діагностування художньо-творчої активності у дітей старшого дошкільного віку

Житнік, Т. С. (2014) Альтеративний підхід діагностування художньо-творчої активності у дітей старшого дошкільного віку. Проблеми діагностики та проектування розвитку обдарованості дошкільників. pp. 67-71.

[thumbnail of 2Современное дошкол образов традиции и современность 2014 15 мая.pdf]
Preview
Text
2Современное дошкол образов традиции и современность 2014 15 мая.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

В статье анализируется психометрический, социально-личностный и альтернативные подходы диагностирования художественно-творческой активности детей старшего дошкольного возраста.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: Users 14 not found.
Date Deposited: 25 Jul 2019 12:01
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4515

Actions (login required)

View Item
View Item