Житнік, Т. С. (2014) Альтеративний підхід діагностування художньо-творчої активності у дітей старшого дошкільного віку. Проблеми діагностики та проектування розвитку обдарованості дошкільників. pp. 67-71.
Preview
2Современное дошкол образов традиции и современность 2014 15 мая.pdf
Download (1MB) | Preview
Abstract
В статье анализируется психометрический, социально-личностный и альтернативные подходы диагностирования художественно-творческой активности детей старшего дошкольного возраста.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 25 Jul 2019 12:01 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4515 |