Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Педагогічні умови та етапи формування креативної компетентності підлітків на інтегрованих уроках музики

Терещенко, С. В. (2017) Педагогічні умови та етапи формування креативної компетентності підлітків на інтегрованих уроках музики. Молодь і ринок (8). pp. 185-190. ISSN 2308-4634

[thumbnail of Педагогічні умови та етапи формування креативної компетентності підлітків на інтегрованих уроках музики.pdf]
Preview
Text
Педагогічні умови та етапи формування креативної компетентності підлітків на інтегрованих уроках музики.pdf

Download (9MB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена висвітленню питання формування креативної компетентності, як педагогічної конотації психологічного феномену креативності підлітків, на інтегрованих уроках музики. Подано авторське визначення поняття “креативність” та “креативна компетентність” учня-підлітка. Визначені педагогічні умови та етапи формування креативної компетентності підлітків відповідно з урахуванням специфіки інтегрованих уроків музики. Продемонстрована ефективність ідеї інтеграції мистецтв на уроці музики у сучасній практиці загальноосвітньої школи, базованої на ідеях сучасних методологічних підходів.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Divisions: Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Depositing User: Users 4436 not found.
Date Deposited: 25 Jul 2019 12:39
Last Modified: 05 Oct 2020 12:21
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4504

Actions (login required)

View Item
View Item