Терещенко, С. В. (2017) Педагогічні умови та етапи формування креативної компетентності підлітків на інтегрованих уроках музики. Молодь і ринок (8). pp. 185-190. ISSN 2308-4634
Педагогічні умови та етапи формування креативної компетентності підлітків на інтегрованих уроках музики.pdf
Download (9MB) | Preview
Abstract
Стаття присвячена висвітленню питання формування креативної компетентності, як педагогічної конотації психологічного феномену креативності підлітків, на інтегрованих уроках музики. Подано авторське визначення поняття “креативність” та “креативна компетентність” учня-підлітка. Визначені педагогічні умови та етапи формування креативної компетентності підлітків відповідно з урахуванням специфіки інтегрованих уроків музики. Продемонстрована ефективність ідеї інтеграції мистецтв на уроці музики у сучасній практиці загальноосвітньої школи, базованої на ідеях сучасних методологічних підходів.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Depositing User: | Users 4436 not found. |
Date Deposited: | 25 Jul 2019 12:39 |
Last Modified: | 05 Oct 2020 12:21 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4504 |