Хавіна, Ірина (2013) Теоретичні аспекти інтегрованого навчання. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). pp. 81-85. ISSN 2219-5203
![601-1.pdf [thumbnail of 601-1.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
601-1.pdf
Download (226kB)
Abstract
У статті розглядаються різні підходи до визначення поняття інтеграції в педагогіці. Підкреслюється, що з моменту першої згадки до сьогодні поняття інтеграції в педагогічному процесі динамічно розвивалося, змінювалися його форми та зміст. Відзначається, що інтеграція є вираженням єдності цілей, принципів і змісту організації процесу навчання і виховання, результат функціонування яких – формування в учнів якісно нової цілісної системи знань і умінь.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 17 Mar 2016 08:01 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/446 |