Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Теоретичні аспекти інтегрованого навчання

Хавіна, Ірина (2013) Теоретичні аспекти інтегрованого навчання. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). pp. 81-85. ISSN 2219-5203

[thumbnail of 601-1.pdf] Text
601-1.pdf

Download (226kB)

Abstract

У статті розглядаються різні підходи до визначення поняття інтеграції в педагогіці. Підкреслюється, що з моменту першої згадки до сьогодні поняття інтеграції в педагогічному процесі динамічно розвивалося, змінювалися його форми та зміст. Відзначається, що інтеграція є вираженням єдності цілей, принципів і змісту організації процесу навчання і виховання, результат функціонування яких – формування в учнів якісно нової цілісної системи знань і умінь.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 17 Mar 2016 08:01
Last Modified: 02 Oct 2019 05:53
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/446

Actions (login required)

View Item
View Item