Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Сутність мовних компетентностей та їх проекція на методику навчання мови

Волкова, І. В. (2017) Сутність мовних компетентностей та їх проекція на методику навчання мови. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”.Серія “Філологічна”. pp. 73-76.

[thumbnail of NZ_Vyp_67_веб (4)-страницы-73-76.pdf]
Preview
Text
NZ_Vyp_67_веб (4)-страницы-73-76.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

У статті розкривається суть мовних компетентностей, їх класифікація. Тому як в сучасному світі актуальними є дослідження теоретичних засад поняття компетентності як здатності кваліфіковано виконувати професійну діяльність, що містить набір знань, навичок і ставлень та дає змогу особистості ефективно діяти або виконувати певні функції, спрямовані на досягнення стандартів у професійній галузі або певній діяльності і мовної компетентності як системи комунікативних умінь, навичок та установок, реалізація яких і є передумовою успішного комунікативного процесу.
Ключові слова: компетентність, компетенція, мовна й мовленнєва компетентність.

Item Type: Article
Subjects: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра української мови
Depositing User: Users 32 not found.
Date Deposited: 24 Jul 2019 09:27
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4451

Actions (login required)

View Item
View Item