Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Теоретичні основи використання «доповненої реальності» у якості дидактичного засобу навчання

Бєльчев, П. В. (2014) Теоретичні основи використання «доповненої реальності» у якості дидактичного засобу навчання. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». Тем. вип. «Проблеми емпіричних досліджень у психології» (31). pp. 282-289.

[thumbnail of пробл переделка+.pdf]
Preview
Text
пробл переделка+.pdf

Download (700kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто доповнену реальність як дидактичний засіб процесу викладання предметів фізико-математичного циклу (математики, фізики, астрономії) в сучасній школі та вищих навчальних закладах

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики
Depositing User: MIF MIF MIF
Date Deposited: 24 Jul 2019 08:34
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4434

Actions (login required)

View Item
View Item