Литвинова, Світлана (2015) Індивідуально-типологічні особливості суб’єктів проектування хмаро орієнтованого навчального середовища. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). pp. 222-229. ISSN 2219-5203
![39.pdf [thumbnail of 39.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
39.pdf
Download (660kB)
Abstract
У статті проаналізовано індивідуально-типологічні особливості учнів і вчителів загальноосвітніх навчальних закладів як суб’єктів проектування хмаро орієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу. Здійснено класифікацію учнів за навчальним потенціалом (високий, достатній, середній, низький навчальний потенціал і виражена позитивна поведінка; низький навчальний потенціал і виражена агресивна поведінка), за віковими особливостями, формами навчання, кількістю учнів, місцем навчання, часом навчання, дидактичною метою та тривалістю навчання. Здійснено також класифікацію вчителів як суб’єктів хмаро орієнтованого навчального середовища за настановою на використання таких нововведень, як ХОНС (демонстративно негативний тип, приховано негативний, нейтральний, ситуативно позитивний, стабільно позитивний, інноваційно позитивний), за настановою на взаємодію (приховано негативний, нейтрально байдужий, функціонально професійний, активно позитивний), за педагогічними здібностями (дидактичними, перцептивними, організаторськими, авторитарними, комунікативними, педагогічною уявою) і визначено якості, необхідні для ефективної педагогічної роботи.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 03 Feb 2016 17:01 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/44 |